Krótkie objaśnienie ważnych terminów w Zigguracie i spraw technicznych
Stan Duszy
Pęknięta - Osoby z pękniętą duszą nie dały rady w pełni przedostać się do Zigguratu w wyniku czego utracili oni część siebie. Postacie z Pęknięciem posiadają w wybranym miejscu na ciele dziurę, która prześwituje na wylot o średnicy 5 cm. Jest to miejsce w którym brakuje części duszy. Dziura ta nie może znajdować się na głowie(nie licząc szyi), a jej obecność nie przeszkadza w funkcjonowaniu ciała. Skóra Pękniętych często bywa w odcieniach szarości, a ich krew jest ciemno-niebieskiego koloru. Jeśli Pustemu uda się odnaleźć odłamek swojej własnej duszy, może stać się z powrotem Cały.
Mikstury lecznicze i regenerujące nie przywracają Punktów Życia. Pochłonięcie esencji z Potworów przywraca 1 Punkt Życia za każde 5 punktów esencji. Cała - Postaci udało się dostać do Zigguratu bez szwanku, dzięki czemu
Każdy Dar posiada dodatkowy, efekt wzmacniający. +1 do bazowej Charyzmy. (Należy napisać obok statystyki, że zyskało się na niej dodatkowy punkt za bycie Godnym)
Statystyki
Są to statystyki, które będziecie zapisywać w podpisie tak by były stale widoczne pod postami.
PR(Punkty Rozwoju) - Za PW kupujecie i rozwijacie umiejętności, zaklęcia i manewry. Zaczynacie z 0 PW.
PŻ(Punkty Życia) - Kiedy wasz Życie spadnie do 0 jesteście obezwładnieni. Każdy z was zaczyna z 20 punktami życia. Dodatkowe 2 punkty życia za każdy 1 punkt wytrzymałości.
Siła - 1 Siła za każde 2 punkty krzepy. Określa ona dodatkowe obrażenia w walce i nie tylko.
Umiejętności - Tu będziecie spisywać Umiejętności jakie zdobycie w czasie sesji.
Zaklęcia - Tu wpisujecie nazwy zaklęć jakie poznaliście
Manewry - Tu wpisujecie nazwy manewrów jakie poznaliście
Ekwipunek - Tu spisujecie wszystko co macie przy sobie